dinsdag 12 mei 2015

Glutenvrij met Brussels Airlines

Vandaag heb ik voor het eerst gevlogen met Brussels Airlines. Ik vloog van Brussel naar Tel Aviv. De vlucht duurde 4,5 uur. Allereerst kregen we een drankje en een zakje pretzels, die kon ik natuurlijk niet eten. We kregen één maaltijd geserveerd aan boord. Dit is wat ik kreeg:


Een salade en een flesje met balsamico-olie. Twee glutenvrije boterhammen met een botertje. De boterhammen heb ik niet gegeten, want ze waren gemaakt van tarwezetmeel en daar reageer ik op. Het warme gedeelte bestond uit rijst, kipfilet en broccoli met wat jus. Op de verpakking stond geschreven dat de maaltijd vrij was van alle allergenen die volgens EU-regels vermeld moeten worden. Het had niet veel smaak en was daardoor niet echt lekker. Het toetje was een bakje karamel sojayoghurt en een reepje zeer pure chocolade.
Een maaltijd die niet alleen glutenvrij, maar ook nog eens melkvrij was. Top!

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten