woensdag 24 december 2014

Eten tijdens het NK

Vorige week speelde ik het Nederlands Kampioenschap in Topsportcentrum Rotterdam. Vorig jaar hadden ze perfect voor mijn eten gezorgd. Het was alleen jammer dat er elke dag eten voor mij klaar werd gemaakt, terwijl ik niet elke dag aanwezig was. Daarom heb ik dit jaar ervoor gekozen om op verzoek wat klaar te laten maken op mijn speeldagen. Ik speelde uiteindelijk op drie dagen. Alle drie de dagen nam ik mijn eigen lunch mee, omdat ik mijn zelfgebakken brood een stuk lekkerder vind dan brood waar een cateraar meestal mee aan komt zetten. Ik vond zelf meenemen geen enkel probleem, het was mijn eigen voorstel.
Twee avonden is er voor mij gekookt. De eerste avond was het een heerlijke pasta bolognese met groente:


De andere avond was het een heerlijk gerecht met noedels, garnalen en tofu-spiesjes:


Die laatste avond kreeg ik veel last van mijn darmen. Het zou goed kunnen dat het door het eten kwam, maar ik durf de mensen van het Topsportcentrum niet te 'beschuldigen', want ik weet het gewoon niet zeker. Misschien kwam het wel ergens anders door. Gelukkig smaakte het eten heel erg lekker. Niks is zo erg als ziek worden van een vies gerecht :-D.

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten