donderdag 11 juni 2015

Ontbijt in Korea

Deze week verblijf ik in Hotel Inter-Burgo Exco in Daegu, Zuid-Korea. Elke ochtend kan ik gebruik maken van het ontbijtbuffet. Er staat van alles en nog wat dat ik kan opscheppen:





Natuurlijk is niet alles geschikt. Maar ik kan bijvoorbeeld zelf een salade samenstellen en ik pak elke ochtend fruit. Daarnaast kan ik meerdere dingen pakken van het warme buffet. Dit is bijvoorbeeld wat ik vanmorgen opschepte: 


Rijst, roerei en groente. En daarna volgde nog een bordje fruit. 

Gisteren ging ik ook voor rijst en groente. Deels warm, deels koud. En zoals altijd ook fruit. 


De salade van de eerste dag was lekker: veel soorten rauwkost met tonijn.

Je ziet het: keuze genoeg! Geen traditioneel Nederlands ontbijt, maar dat is ook helemaal niet nodig.

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten