zondag 14 januari 2018

Glutenvrije taart in Australië

Op dit moment verblijf ik in Sydney in verband met het spelen van een rolstoeltennistoernooi. Afgelopen donderdag was ik jarig. Normaal gesproken vier ik mijn verjaardag thuis, in de winter, maar nu kon ik mijn verjaardag in korte broek vieren! Als verrassing had de toernooiorganisatie een taart met kaarsjes voor me gekocht. En hij was, heel attent, glutenvrij!


In het winkelcentrum naast het sportcomplex zit een vestiging van The Cheesecake Shop en daar verkopen ze onder andere deze Chocolate Mudcake. Ik heb hem me goed laten smaken! Hij was ontzettend machtig, dus we konden er met veel mensen van eten.

Overigens verkoopt de supermarkt Coles die tevens in het winkelcentrum zit ook glutenvrij gebak. Het zijn kleine chocolade- en worteltaarten. En daarnaast nog wat andere baksels. 

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten