zondag 22 december 2013

Lunch en diner in Rotterdam

Dit is het tweede jaar dat ik glutenvrij eet tijdens de Tennis Masters in Rotterdam. Lunch en diner worden hier verzorgd door de horeca in het topsportcentrum. De lunch bestaat uit pakketten met broodjes. Vorig jaar stond er elke middag een pakket met glutenvrij brood boor mij klaar, maar die boterhammen waren nogal vies. Vandaar dat ik dit jaar op voorhand contact had gezocht met de catering om iets anders te regelen. Ik gaf door welke soorten brood ik wél te te vind zonder toasten, maar die konden ze niet leveren. Daarom kwamen we tot een andere oplossing: een warme lunch.
Op mijn eerste dag op het toernooi bleek er toch een glutenvrij broodpakket te zijn. Ik mocht proeven of het wat was. Nee dus... Daarop werd er speciaal voor mij een lunch klaargemaakt. Het zelfde was het geval bij het diner: de rest had een lopend buffetje, ik kreeg een speciale maaltijd. Allemaal hartstikke lekker en gezond, een geweldige service! Ik krijg elke keer rijst en/of aardappelen, groenten en zalm of kip. 



Tijdens de Masters heb ik met mijn dubbelpartner de nationale titel in het dubbelspel kunnen pakken. Over een paar uur begint de enkelspel finale. Ik hoop dat ik ook die wedstrijd naar me toe kan trekken. Aan het eten zal het in ieder geval niet liggen! Ik zal ik een latere blog plaatsen wat mijn ontbijt was. 

Groetjes Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten