donderdag 19 maart 2015

Hemingway's Island Grill in Pensacola

Afgelopen maandag ben ik uit eten geweest bij Hemingway's Island Grill in Pensacola Beach. Er was een glutenvrije menukaart aanwezig die genoeg keuze over liet. Mijn tafelgenoten bestelden vooraf gefrituurde garnalen. Ik kon uit voldoende voorgerechten kiezen, maar had in de meeste dingen niet zo'n zin. Ik ging voor een simpele salade vooraf. Als hoofdgerecht gingen we alle drie voor de gegrilde mahi mahi (vis). De bijgerechten moesten aangepast worden voor mij. Op de gv menukaart stond al aangegeven dat ik aardappelpuree zou krijgen in plaats van rijst (die door de kruiden niet gv was), maar omdat ik ook geen melkproducten gebruik, werd de keuze uit de glutenvrije bijgerechten flink beperkt. Uiteindelijk kreeg ik heerlijk gekruide bonen en asperges. De vis was 'blackened', wat ik nog nooit gehad had. De kruiden waren heerlijk en hij smaakte echt super goed!
Ik ben heerlijk uit eten gegaan en had na afloop nergens last van. De vis smaakte verrukkelijk en het uitzicht over zee, met ondergaande zon, was prachtig. Een mooi begin van een verblijf van twee weken in Amerika!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten