zaterdag 13 mei 2017

Met Delta van Amsterdam naar Atlanta en terug

In maart ben ik met Delta Airlines van Amsterdam naar Atlanta (en verder) gevlogen en weer terug. Ik moet even graven in mijn geheugen, maar gelukkig helpen de foto's! 

Op de heenreis had ik een dagvlucht. We kregen eerst een warme maaltijd, toen een lichte snack en toen een warme snack. De lichte snack was mij echt wat te licht, maar gelukkig had ik zoals altijd wat extra's te eten in mijn tas. Het was zoals altijd weer prima geregeld bij Delta!




Op de terugweg had ik een nachtvlucht. We kregen eerst een warme maaltijd en daarna ging ik slapen, dus ik weet niet of er halverwege de vlucht een snack volgde. Mijn ontbijt bestond uit een banaan en een chocolademuffin. Hoe lekker zo'n muffin ook is; mij doe je er om 7 uur in de ochtend geen plezier mee. Maar hij kon prima in mijn tas mee naar huis!




Delta Airlines: bedankt voor de goed geregelde maaltijden! Behalve glutenvrij voor het grootste deel ook melkvrij; erg fijn. 

Groetjes Marjolein


1 opmerking:

  1. Everquest Titanium Art - iTanium Arts
    This is a titanium apple watch band metal titanium bike frame art for the Everquest titanium symbol Titanium Art. If you are playing an upcoming game, titanium body jewelry please see our titanium ring review.

    BeantwoordenVerwijderen