donderdag 4 september 2014

Amandelyoghurt

Ik heb weer wat nieuws ontdekt in de supermarkt: amandelyoghurt. In Nederland heb ik het nog niet gevonden en het is me ook nog niet gelukt om het zelf te maken met mijn yoghurtmaker. Hier verkopen ze drie smaken: naturel, vanille en mixed berry. Het merk is Almond Dream:


Ik begrijp nu ook waarom het me niet gelukt was om het zelf te maken: ik wilde graag yoghurt maken met de structuur van yoghurt, maar dat gaat blijkbaar niet. Ik heb vanmorgen ontbeten met yoghurt met muesli. De yoghurt was een beetje gelei-achtig en had dus een totaal andere structuur als yoghurt gemaakt van melk. 



Het was leuk om uit te proberen, maar ik ga het niet nog een keer kopen. Als ik yoghurt met muesli wil eten, zoek ik yoghurt die wat minder 'glibberig' is. Maar wie weet is de mixed berry of vanille variant wel lekker als toetje, als je er niks doorheen doet. Ik zal het later deze week ontdekken!

Groetjes Marjolein

P.S. Vinden jullie het leuk om over 'vreemde' producten te lezen? Ik kan wel eeuwig blijven schrijven over mijn restaurant-ervaringen in het buitenland, maar ik dacht dat jullie het misschien wel leuk zouden vinden om te zien wat er nog meer te koop is op de wereld en waar je naar kunt uitkijken, als je zelf naar het buitenland gaat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten