vrijdag 6 juni 2014

Ontbijten in het appartement

Wat is het toch fijn om je eigen ontbijtje klaar te kunnen maken! Ik had zoveel dingen bedacht die ik zou kunnen eten, dat ik te weinig ochtenden (namelijk vier) in Parijs was, haha. Uiteindelijk heb ik twee ochtenden ontbeten met havermoutpap. Ik maak het van havermout met water en veel kaneelpoeder. Ik snijd een appel in blokjes en voeg die daaraan toe, zodat hij niet meer rauw is als ik hem ga eten. Op het laatst roer ik een handje gojibessen door de pap. Ik vind het een heerlijk ontbijt, ik heb het zelfs meer dan een jaar lang elke ochtend gegeten!
De laatste twee ochtenden heb ik ontbeten met pannenkoekjes. Ik had van huis twee eieren meegenomen en ik had een banaan meegenomen van het tennispark. Ik mengde een ei met een halve banaan (het was een erg grote), een handje havermout, een beetje kaneelpoeder en ene paar korrels zout. De banaan goed prakken en alles door elkaar klutsen. Ik was vergeten olie mee te nemen om in te bakken, maar de pan had een goede anti-aanbaklaag. Olie bleek dus helemaal niet nodig te zijn! De pannenkoekjes smaakten heerlijk :-).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten