woensdag 5 november 2014

Draw party

Gisteravond vond de "draw party" plaats. De loting dus. Het vond plaats in de grote zaal van een community centre. Het eten werd ter plekke verzorgd door het restaurant Outback Steakhouse. 's Middags kwam iemand van de organisatie naar mij toe om te vertellen dat het glutenvrije eten voor mij geregeld was. Vorig jaar werd het eten ook door Outback Stakehouse verzorgd tijdens de loting en ik wist nog dat ik toen ook wat te eten had, dus ik ging er met een gerust hart naartoe. Ik zag aan de opstelling dat er een buffet zou zijn en ging toch maar even informeren van tevoren. Mij werd verteld dat er al het vlees/vis glutenvrij was, maar vanwege de boter op de kip, bleven voor mij de zalm en spareribs over. De gemengde groente kon ik eten. Verder was er ceasar salade, maar hadden ze ook een kom met 'kale' sla en meerdere soorten dressing, waarvan er een geschikt was voor mij. De aardappelpuree bevatte natuurlijk melk, dus ik vroeg of er misschien rijst of aardappelen voor mij waren. Dat was niet zo, maar een telefoontje naar het restaurant en het leverde voor mij een baked potato met spekjes en lenteui-ringetjes. De margarine stond al bij het buffet.
Ik heb heerlijk gegeten en ben zelfs nog een keer teruggegaan naar het buffet, voor extra spareribs en salade. Het toetje (pannenkoeken met chocoladepasta, banaan, aardbeien, chocoladesaus en slagroom) moest ik overslaan, maar dat is alleen maar goed voor de lijn, haha.
Outback Stakehouse zal zondag de lunch op het tennispark verzorgen. We hebben al doorgesproken wat ze dan voor me meenemen, dus dat gaat goed komen! Sowieso is het hier vorig jaar goed gekomen, de organisatie denkt heel goed met me mee. Ik ben dus vol vertrouwen.

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten