dinsdag 13 januari 2015

Buitenlandse producten: Chicken Gumbo

In het buitenland zoek ik altijd in de supermarkt naar lekkere glutenvrije producten. Ik koop geen koekjes en zo, maar zoek wel altijd gezonde ontbijtproducten en tussendoortjes. Al weer een hele tijd geleden heb ik in de Verenigde Staten onderstaand product van Storehouse Foods gekocht:



Vanmiddag heb ik het gegeten als lunch. Het werkt eenvoudig: je opent de zak, voegt kokend water toe en sluit de zak weer. 12 minuten later is je maaltijd gereed! Bereiden in de magnetron kan ook. Er zitten geen nare toevoegingen (smaakversterkers, kleurstoffen, conserveermiddelen) bij en dankzij de grote hoeveelheid verschillende ingrediënten smaakt het erg lekker! Ideaal om "voor de zekerheid" mee te nemen in je tas of om ergens een hapje te kunnen eten, waar ze je niet aan iets kunnen helpen dat glutenvrij is. Er zitten ook veel proteïnen in (18 gram), vandaar dat ik het net gegeten heb als lunch tussen mijn trainingen in.
Ik zag op de website dat deze fabrikant ook nog andere maaltijden verkoopt, allemaal glutenvrij. Ik hoop die de volgende keer dat ik in Amerika ben tegen te komen!

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten