donderdag 22 januari 2015

Maleisisch

Gisteravond heb ik gegeten bij Pappa Rich, vestiging Glen Waverley. Dat is een Maleisisch restaurant met een uitgebreide kaart. Vooral het gedeelte met speciale drankjes is indrukwekkend. Wat verder erg leuk is, is dat van de meeste gerechten foto's op de menukaart staan. Zo kun je goed zien wat je kunt verwachten!
Vorig jaar had ik al een keer bij dit restaurant gegeten en het was me toen erg goed gevallen. Vandaar dat ik terug wilde gaan. In tegenstelling tot vorig jaar, was er dit jaar wel een allergenenkaart. Super handig!

Ik heb vooraf met mijn tafelgenoot saté gedeeld. Als hoofdgerecht had ik een bord met kokosrijst, pinda's, gefrituurde ansjovis, sambalsaus, kip-curry, sambalgarnalen en komkommer. Het was veel, ik kreeg mijn bord niet eens leeg. Als toetje had ik een speciaal sapje met lychees en watermeloenbolletjes er in.

Pappa Rich. Een aanrader als je glutenvrij (en eventueel ook melkvrij, net als ik) moet eten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten