donderdag 5 februari 2015

Perth Airport

Ik zit op dit moment in de Qantas Lounge te wachten op mijn vlucht vanuit de internationale terminal in Perth. Ik ben een frequent flyer en mag daarom in de lounge wachten. Er staat van alles te eten en drinken. Wat eten betreft kan ik hier vandaag de soep eten, er is glutenvrij brood, salade en een goedgevulde fruitschaal. Ik bof dus wel!
Na de security is er niet veel glutenvrij te krijgen in de terminal. Er zijn geen restaurants, maar er wordt wel eten verkocht. Er was geen glutenvrij gebak, maar dat zou er soms wel zijn. Volgens een medewerker zou ik de salade met kip kunnen eten en dat zou zo'n beetje alles zijn. Ik zag ook fruitsalade staan. Verder stonden er bakjes sushi, wellicht dat die glutenvrij zijn? 
Weinig keuze, dus wanneer je glutenvrij wilt dineren op dit vliegveld, kun je dat beter voor de douane doen (al ken ik de opties daar niet, maar bij een van de restaurants zul je vast wel kunnen slagen). 

Ik heb niet zo veel gegeten. Ik krijg zo aan boord immers wat te eten! Het wordt mijn eerste ervaring met Garuda Indonesia. Jullie zullen daar in de volgende post meer over kunnen lezen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten