zondag 3 november 2013

Dineren bij P.F. Chang's

Vanavond ben ik op aanraden van mijn dubbelpartner met haar en twee anderen bij een Chinees restaurant gaan eten: P.F. Chang's. Ze hebben daar een gedeelte van de kaart speciaal gericht op glutenvrij eten (zie ook http://www.pfchangs.com/menu/):
Omdat ik ook lactosevrij moet eten, kwam de ober voor mij met een uitdraai van de gerechten die zowel glutenvrij als lactosevrij waren. Als voorafje ging ik voor de sla-wraps met kip: 
Je kreeg meerdere slabladeren en een bord met vulling. Ook stond er saus op tafel (voor mij glutenvrije sojasaus). Ik heb maar de helft op kunnen eten, zo veel was het. Een ideaal voorafje om te delen met iemand anders dus! Helaas zat er champignon door de kip heen en daar kan ik niet goed tegen. Ik hoop maar dat ik er niet al te veel last van ga krijgen.
Mijn hoofdgerecht was de zalm. Ik kreeg een gigantische moot zalm met groenten en je kon kiezen tussen witte en bruine rijst. We deelden de rijst, dus ik kon van beide soorten pakken. Het was erg lekker.
Dit restaurant is echt een aanrader wat glutenvrij eten betreft, maar ook als je niet glutenvrij eet, want het smaakt erg lekker. Het is een keten met vestigingen door heel de VS heen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten