zaterdag 2 november 2013

Van Schiphol naar Los Angeles met KLM

Vandaag ben ik met KLM van Schiphol naar Los Angeles gevlogen. Een rechtstreekse vlucht: fijn hoor! Hij duurde ruim 10 uur. Tijdens deze vlucht werden twee maaltijden geserveerd, maar voor het zover was, kreeg iedereen een drankje met het welbekende zakje amandelen (lekker!).
De eerste maaltijd was de avondmaaltijd (om 12 uur 's middags, maar dat terzijde). Hij kwam me erg bekend voor: ik had exact de zelfde maaltijd al eens eerder gekregen. Het was wederom de gecombineerde maaltijd, dus behalve glutenvrij was het volgens mij ook een Hindoemaaltijd, de vegetarische maaltijd en nog meer speciaals. Het smaakte prima. Wel vond ik het broodje erg saai te beleggen met alleen boter. Hopelijk denk ik er de volgende keer aan om jammetjes mee te nemen als ik met KLM vertrek vanaf Schiphol. Naast het Consenza broodje kreeg ik dus een warme maaltijd (iets met pompoen en asperges), een bakje vers fruit en een salade.
De snack halverwege de vlucht was ijs of een zakje rijstcrackers. Helaas waren de crackers niet glutenvrij, maar toen ik om nootjes vroeg, kreeg ik die. Tegen het einde van de vlucht kregen we allemaal het ontbijt. De andere passagiers kregen een bakje fruit, salade en een pizzabroodje. Ik kreeg fruit, een bakje vruchtenyoghurt en ook een warme snack: drie rijstkoeken/wafels. Ze smaakten erg lekker, een stuk lekkerder dan het broodje eerder op de vlucht! 
Beide maaltijden werden goed verpakt in plastic aangeleverd, dus een plastic zak om het dienblad heen. Daardoor kon er geen kruisbesmetting plaatsvinden, wat altijd een prettig idee is. KLM pakt het wat de glutenvrije maaltijden betreft erg goed aan, is mijn mening.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten