maandag 6 april 2015

Avondeten op Schiphol hernieuwde poging

Ik heb al eerder een blog gewijd aan het bemachtigen van een glutenvrije avondmaaltijd op Schiphol. Vanavond vlieg ik om 21.00 en gezien het tijdstip, lag het voor de hand warm te eten op het vliegveld. Ik ging naar boven, om bij het Grand CafĂ© iets te eten te bestellen. Toen zag ik daar opeens de KM lounge... Ik ben een frequent flyer en in het buitenland maak ik zo nu en dan gebruik van de lounge. In Nederland had ik dat nog nooit gedaan. Waarom niet? Ik had er nooit aan gedacht. Zo simpel kan het zijn. 
In zo'n frequent flyer lounge kun je altijd gratis drinken krijgen en wat eten pakken van het buffet. Een van de medewerkers haalde een klapper met allergeneninformatie te voorschijn. De soep, broodjes en warme hapjes vielen af. Van de salades kon ik er een eten (oosterse salade) en ik had geluk dat vandaag de nasi kuning en de kip rendang op het menu stonden, want die waren allebei zowel gluten- als melkvrij. 


Zo at ik vanavond onverwacht toch een complete maaltijd, en nog gratis ook. Wat een geluk! :-)

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten