woensdag 1 april 2015

Glutenvrij aan boord van United Airlines

Maandag ben ik teruggereisd van Baton Rouge naar huis. Ik vloog met United Airlines. De vlucht van Baton Rouge naar Houston duurde ruim een uur en we kregen alleen een drankje. De trans-Atlantische vlucht duurde 8,5 uur. We kregen twee maaltijden geserveerd. Tussendoor heb ik geslapen, maar ik begreep van een collega dat we geen snack kregen in die tijd en dat ze ook erg spaarzaam waren met drankjes.

De glutenvrije maaltijden waren perfect voor elkaar. Allereerst kreeg ik een warme maaltijd:


Smaken verschillen natuurlijk, maar het zag er wel goed uit. Een bakje salade mét dressing (ranch dressing, niet melkvrij, maar er stond wel Gluten Free op). Daarnaast kreeg ik een broodje, koekje en botertje (allemaal melkvrij), een zakje kruidenmix en een bakje met warm eten. Die kruidenmix was niet voor niks, want er zat bar weinig smaak aan de rijst, groente (courgette en wortel) en kip.

Als ontbijt kreeg ik het volgende:


Een bakje fruit, een cakeje (de anderen kregen een croissantje) en een botertje en jam. Ik had het broodje van het avondeten bewaard en at dat op als ontbijt. Een cakeje als ontbijt trekt mij niet... Maar ik vond het wel een mooie vervanger van het croissantje. Beter dan een taaie rijstwafel, terwijl de rest iets lekkers eet!

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten