dinsdag 23 juli 2013

In één woord: geweldig!

Vanmiddag ben ik aangekomen in het hotel van deze week. Het is het Van der Valk hotel in Charleroi, België. Ik schreef in mijn vorige blog al dat ik hooggespannen verwachtingen had en het hotel heeft mijn verwachtingen nu al meer dan overtroffen. Het avondeten van de spelers vindt plaats in buffetvorm en twee meter van het buffet is glutenvrij, nog los van het fruit, de groenten en de tomatensaus die ook glutenvrij zijn. Hier zie je een meter:
Cheesecake, chocoladetaart en twee soorten tosti's. In de warmhoudbak zitten glutenvrije pasta en quiches (ook lactosevrij) en daarnaast staat een broodmand met witte boterhammen. Ik heb meer gegeten dan in een sportdieet past, maar ik was zo ontzettend blij dat ik een keer écht lekkere dingen kon eten en volop keuze had, dat ik me daar niet druk om maakte. Ik heb heerlijk gegeten van de kleine quiches, pasta met tomatensaus en een groot bord met vers fruit.
Jullie zullen begrijpen dat ik nu benieuwd ben naar wat het ontbijt me brengen zal!

Groetjes Marjolein

P.S. Ik ben niet de enige speler die glutenvrij moet eten, vandaar dat er eten in overvloed staat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten