woensdag 17 juli 2013

Pizza express

Hallo allemaal,

Sinds twee dagen ben ik in Engeland. Vorige week had ik op internet een heel leuk glutenvrij bericht gelezen over Pizza Express. Het belangrijkste: ze serveren in al hun 400 vestigingen in Groot Brittannië glutenvrije pizza's! Dat wilde ik natuurlijk meemaken. Daarom ben ik vandaag met de taxi naar de dichtstbijzijnde zaak gereden. Daar heb ik heel lang gedaan over het maken van een keuze, want ik kon uit bijna alle pizza's kiezen! Eerst nam ik een voorafje en daarna kreeg ik voor het eerst sinds ik glutenvrij eet een pizza die ik niet zelf gemaakt had:
Hij smaakte erg lekker. Misschien dat ik later deze week nog een keer daar ga eten, maar dat hangt af van de wedstrijden die ik moet spelen.
Pizza Express is echt een aanrader als je in Groot Brittannië bent en een glutenvrije pizza wilt eten. Ze letten goed op kruisbesmetting en hebben zelfs glutenvrij gebak.

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten