zondag 27 oktober 2013

Eten op vliegveld Birmingham

Op dit moment ben ik op het vliegveld in Birmingham op mijn vlucht aan het wachten. Ik besloot om achter de douane iets kleins te eten te kopen, zoals een salade. Helaas was er nauwelijks iets zonder gluten te vinden. Ik vond alleen fruit en chips. Tot ik gelukkig bij de laatste schappen van de laatste plek kwam waar ik bekeek wat ze verkochten: Pret A Manger. Ik zag het volgende bordje:
Deze soep bleek na navragen het enige glutenvrije eten te zijn dat verkocht werd. Het werd dus de soep! En zo zag hij er uit:
Hij smaakte best wel goed, maar je moet natuurlijk wel van bieten houden om het lekker te vinden. Gelukkig maar dat ik die lust!


Edit: even een aanvulling. Toen ik het plein met de winkels en restaurants verliet om naar mijn gate te gaan, zag ik naast die gate (nummer 48) een kiosk: Costa. Daar verkochten ze behalve koffie en dergelijke ook eten. Bij de kassa lag een glutenvrije brownie! Dat had ik niet verwacht. Het is dat ik geen gebak eet... Maar voor jullie wellicht een goede tip, als je een keer vanaf Birmingham vliegt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten