dinsdag 3 september 2013

De Venezuelaanse keuken

Gisteren ben ik aangekomen in New York. Met mijn zus, een vriendin van haar en mijn maatje van de tennistour ben ik uit eten gegaan bij Guayoyo, een restaurant met een Venezuelaanse (is dat een Nederlands woord?) keuken. Tot mijn grote verrassing bleken bijna alle gerechten glutenvrij te zijn!
Een van de belangrijkste hoofdgerechten was een soort pitabroodje, maar dan veel lekkerder. Deze broodjes werden gevuld met van alles en nog wat. Ik heb een broodje met kip en avocado gegeten en een met kaas (lactasepilletje!) en rundvlees. Het ziet er misschien niet zo lekker uit, maar het smaakte heerlijk:
Dus mocht je toevallig in de buurt zijn en je hebt zin in zo'n broodje (of twee), dan kan ik het je zeker aanraden voor zowel lunch als diner.

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten