zondag 1 september 2013

Naar de Walmart

Vandaag ben ik in St. Louis naar de Walmart gegaan. Dat is een soort supermarché en ik kende de keten al, omdat ik er in Baton Rouge een paar keer gewinkeld heb. Naast je dagelijkse boodschappen kun je er heel goedkope kleding, speelgoed et cetera kopen. Ik besloot een deel van het in de ochtend opgehaalde prijzengeld van mijn toernooi uit te geven. Natuurlijk ging ik ook op zoek naar voor mij onbekende glutenvrije producten. Nog voor ik het glutenvrije gedeelte gevonden had, had ik al glutenvrije taco's en burrito's gevonden. Daarna kwam ik het speciale glutenvrije stuk in de winkel tegen:
In ieder geval meer producten dan in Baton Rouge het geval was. Ik heb veganistische/glutenvrije mac 'n cheese gekocht. Ik ben benieuwd hoe het straks thuis zal smaken! Even later kwam ik toevallig nog meer dingen tegen: 
Mijn advies voor glutenvrij shoppen bij Walmart: zoek goed tussen de normale producten, je zult vast van alles tegenkomen. Ik heb ook de schappen voor zuivelvrije melk gevonden en daar wat pakjes amandelmelk gekocht. 
Naast eten en drinken heb ik natuurlijk ook, hoe kan het ook anders, een tas vol kleding gehaald en daarnaast nog wat andere spullen, die in Amerika een stuk goedkoper zijn dan in Nederland. Nu maar hopen dat ik niet hoef te gaan bijbetalen op de vlucht naar huis, want vervalt dat voordeel natuurlijk.

Groetjes Marjolein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten