zondag 1 september 2013

Ontbijten in St. Louis

Twee jaar geleden ben ik voor het eerst (en laatst) in St. Louis geweest om een toernooi te spelen. Ik herinnerde me dat het ontbijtbuffet in het hotel zeer mager was. Ik zou er dit jaar dus geen gebruik van kunnen maken. Daarom had ik een ontbijtje meegenomen vanuit Nederland:
Wat wel leuk is om te vermelden, is dat ik de ontbijtgranen deze zomer had meegenomen uit Londen. Zo reist mijn ontbijtje nog heel wat af ;). De melk had ik ook meegenomen uit Nederland. Natuurlijk zou ik hier ook op zoek kunnen gaan naar zuivelvrije melk, maar omdat er geen supermarkt op loopafstand van het hotel zat, leek me dat niet handig voor de eerste dag(en). Uiteindelijk had ik aan de melk en granen genoeg voor de hele week (en ik heb nog wat granen over!), want de melk heb ik aangelengd met water, omdat het anders te zoet was. Mijn ontbijt smaakte me heel erg goed deze week!

Groetjes Marjolein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten