woensdag 4 september 2013

Verrassing op de hotelkamer

Gisteren had ik trek en daarom ging ik naar de kiosk in het hotel. Ik wilde een salade kopen, maar nergens stonden de ingrediƫnten op een etiket vermeld. Ik vroeg de man achter de kassa om meer informatie, maar hij kon me niet veel vertellen. Ik zag wel aan een salade dat er geen croutons in zaten, maar ik wist niks over wat er in de saus zat en kon het dus alsnog niet kopen. Ik geloof dat ik toen een beetje gemopperd heb... Afijn, de man vroeg bij het afrekenen van mijn bakje fruit (dat was een veilige optie) om mijn naam en kamernummer. Ik vroeg waarom hij dat wilde weten en hij vertelde toen dat hij de chef zou vragen iets voor mij te maken en later op de avond te brengen. Gisteravond is er niks gekomen...
Vanavond kwam ik hongerig terug van het spelersuitje (zie mijn vorige blog, waarin je kon lezen dat ik niet veel te eten had gekregen). Tot mijn grote verrassing trof ik het volgende aan:



Heel erg netjes en heel erg welkom, aangezien ik nogal trek had! Een geweldige service van het hotel.

Groetjes Marjolein

4 opmerkingen:

  1. Super reactie van het hotel. Aanrader dus dit hotel ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat dat betreft is dit hotel wel een aanrader! Maar je moet wel een flinke zak geld meebrengen, want het is een erg duur hotel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk opgelost zo. Heb je toch nog lekker wat kunnen eten. Kom ook is een kijkje bij ons in Breda nemen. Hotel-de-klok. hopelijk word dat ook een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super fijn dit! Altijd fijn dat er hotels zijn, welke goede services verlengen. Daar wordt iedere bezoeker vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen