zondag 18 mei 2014

Lunch op het tennispark

De lunch werd tijdens het toernooi Japan Open in buffetvorm gepresenteerd. Op de eerste dag van het toernooi had ik brood meegenomen vanuit het hotel en neusde ik bij het buffet wat ik zou kunnen eten. Een van de mensen van de catering liep met me mee en hielp me aan de hand van mijn dieetvertaling. Ik wist best wel wat te scoren:
Dat gebeuren in de beker is trouwens mijn hersteldrank, die ik nog niet goed had doorgeroerd.
De volgende dag bleek dat de vrouw in kwestie een bord met eten voor mij apart had gehouden. Daar lag onder andere het volgende op (de spiesjes met champignons heb ik teruggegeven): 
En zo ging het de rest van de week: ik kreeg een blad met eigen eten en als ik daarna nog trek had, kon ik een en ander pakken van het buffet.
In de koelkast stonden ook salades. Zonder dressing waren die wat saai, maar ik kon ze wel eten. Er stonden twee dagen ook bekers met reepjes wortel, komkommer en kool en een dip erbij. De eerste dag at ik alleen de groente, omdat ik niet wist of ik de dip mocht hebben. Daarna heb ik de Japanse speelster die al eerder voor mij vertaald had gevraagd of ik de dip zou mogen eten en dat mocht. Hij was helaas alleen niet zo lekker.

De lunch was dit jaar prima geregeld voor mij. Vorig jaar at ik vaak rijst bij de lunch en daar kreeg ik toen helemaal genoeg van. Dit jaar heb ik niet een keer rijst gegeten tussen de middag. Ik heb van het buffet gegeten en daarnaast heb ik op sommige dagen eigen brood meegenomen. Ook kon ik bovenstaande dingen aanvullen met wat bananen. Ik ben absoluut niks te kort gekomen en het smaakte me goed.

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten