zondag 11 mei 2014

Van Amsterdam naar Fukuoka met KLM

Vrijdagmiddag ben ik in het vliegtuig gestapt van Amsterdam naar Fukuoka (Japan). We kwamen daar in de ochtend (lokale tijd) aan. Deze keer vloog ik op het allerlaatste moment business class, maar mijn dieetmaaltijd was er natuurlijk wel een uit de economy class.
Na het opstijgen kregen we wat te drinken en een bakje met gemengde nootjes, waar alleen zout op zat. Ik vind de amandelen die je normaal gesproken krijgt al lekker, maar dit was natuurlijk nog veel beter!
In de business class krijg je normaal gesproken je voor-, hoofd- en nagerecht apart geserveerd. Ze hadden daarom bij mijn mijn maaltijd ook verdeeld over drie porties. Allereerst kreeg ik het volgende als voorafje. De jam komt van mezelf. Deze keer hadden ze het broodje mee opgewarmd, wat echt lekkerder is!


Het hoofdgerecht dat volgde rook erg lekker en smaakte ook goed: 


Het bakje fruit dat bij mij al bij het voorgerecht op mijn blad stond, was het eigenlijke toetje. In de business class kon je uit diverse soorten cake en zo kiezen als toetje, maar er was ook een fruit-optie. Deze had ik gekozen en smaakte lekker! 


Gedurende de nacht lag ik te slapen, dus ik weet niet of er deze keer een snack voor mij aan boord was. Toen ik wakker werd, kwamen ze even later met het ontbijt. Wederom was het broodje verwarmd. Rechts op het blad zie je zalm met roomkaas liggen. Dat was een extraatje van de business class en krijg je normaal niet bij je ontbijt als je economy class vliegt. 


Het smaakte goed en was meer dan genoeg. 

Ik heb echt prima gegeten deze vlucht. Het was allemaal erg goed geregeld! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten