zaterdag 3 mei 2014

Lunchen tijdens het toernooi

De lunch bestaat hier in Johannesburg uit een warm buffet, salade en broodjes. Het wordt ter plekke bereid door een aantal koks. Voor mij wordt elke keer een aparte lunch gemaakt. Waar mogelijk wordt er gebruik gemaakt van wat de andere spelers geserveerd krijgen, maar soms krijg ik dingen die de anderen niet krijgen. Mijn lunch wordt in de keuken gehouden en wanneer ik wil lunchen, wordt mijn eten opgewarmd in de magnetron en krijg ik het uitgeserveerd. Hieronder zie je drie van mijn lunches van deze week:




Ik krijg heel gevarieerd te eten. Er is zowel steak, vis als kip voorbij gekomen en elke keer wisselende groentes. Ook heb ik zowel aardappel, bataat als rijst te eten gekregen. Gisteren heb ik mijn bord terug moeten sturen naar de keuken, omdat er pasta op lag en dat duidelijk een fout was. Gelukkig hebben ze het daarna prima hersteld en ik kreeg ik een nieuw bord met nieuwe porties en het smaakte allemaal heerlijk.
Ik ben blij dat er deze week zo goed voor mij gezorgd is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten