zaterdag 17 mei 2014

Supermarkt

Eerder deze week was ik al naar de supermarkt geweest. Toen kwam ik daar een Japanse speelster tegen die goed Engels kan en dankzij haar wist ik dat ik de babykoekjes kon eten. Deze keer was ik alleen in de supermarkt en was er niemand die me kon helpen met het lezen van de etiketten. Natuurlijk kon ik ervoor kiezen om alleen voor fruit en amandelen of zo te gaan, maar ik wilde graag iets kopen wat ik in Nederland nooit koop. Ik ging voor twee soorten gezouten gebakken bonen, op goed geluk. Verder kocht ik wederom de babykoekjes en vers fruit. Dankzij die speelster eerder deze week, wist ik dat de sticker betekende dat ik 50% korting kreeg op het fruit. De t.h.t. datum was namelijk vandaag... Zo had ik mooi twee bakjes fruit voor de prijs van een.


Terug in het hotel vroeg ik aan de receptie medewerker of hij me wilde helpen met het lezen van de etiketten. In eerste instantie vertelde hij dat ik het niet mocht eten, maar later bleek dat dat kwam doordat hij zag dat er bonen in zaten en hij dacht dat ik die niet mocht. Er blijken echter alleen maar bonen, olie en zout in de zakken te zitten. Ik heb dus een lekkere snack gescoord! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten