zaterdag 26 oktober 2013

De ideale meeneem-lunch!

Door Jobke, een van mijn glutenvrij-maatjes, werd ik gewezen op het bestaan van het Engelse bedrijf Ilumi. Kijk maar op www.ilumiworld.com. Ze maken kant-en-klare maaltijden die altijd glutenvrij, melkvrij en notenvrij zijn. Je hoeft ze alleen maar op te warmen in de magnetron en je hoeft ze niet in de koelkast te bewaren. Daarnaast zijn ze vriendelijk geprijsd. Klinkt ideaal, toch?! En nee: ik word niet door ze gesponsord.
Ik heb deze week een doos producten laten bezorgen in het hotel. De lunch wordt namelijk niet verzorgd door de organisatie van het toernooi. In plaats daarvan kun je zelf in het cafe van het tennispark je lunch kopen. Van andere jaren wist ik me te herinneren dat ik daar helemaal niks kan kopen, behalve een banaan en een appel. Daarom was ik ook erg blij toen Jobke me op Ilumi wees. Na wat speurwerk op de site besloot ik dat er drie gerechten waren die voor mij geschikt waren als lunch. Ik heb hier meerdere porties van besteld, zodat ik alle dagen (vijf dagen) een lunch had. Zie hieronder het pakket dat ik ontvangen had (naast de lunches ook wat avondmaaltijden voor thuis) en de drie verschillende gerechten, na bereiding in de magnetron:





Ik was erg blij met de gezonde, voedzame maaltijden die vooral ook heel erg veilig waren voor mij. In de keuken van het cafe wisten ze niks van kruisbesmetting af, dat had ik al heel snel door. Het was dus nooit goed gekomen als ze daar iets voor me hadden moeten bereiden. De lunches smaakten ook nog eens goed. De eerste smaakte aardig, de tweede aardig lekker en de derde was heel erg lekker! 

Zo, ik heb dit bedrijf nu wel genoeg gepromoot. Laat ik maar eens gaan vragen of ze me willen sponsoren ;-).

Groetjes Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten