donderdag 24 oktober 2013

Pizza!

Gisteravond was ik op tijd terug in het hotel, na mijn wedstrijd. Omdat ik vandaag niet vroeg op hoefde te staan (ik heb een vrije dag wat wedstrijden betreft), was gisteravond een mooie gelegenheid om per taxi naar het centrum van Nottingham te gaan. Daar bracht ik een bezoek aan Pizza Express. Het was iets, waar ik me thuis al op verheugd had. Ze hebben daar namelijk glutenvrije pizza's! Tot mijn verrassing hadden ze een nieuwe menukaart en nu kon ik uit nog meer pizza's kiezen. Ik ging voor een van de nieuwe pizza's, maar de ober raadde me een andere nieuwe pizza aan. Die heb ik toen gekozen, aangevuld met wat worst er op, want ik had zin in vlees. Het was qua beleg een aparte pizza, maar hij smaakte erg lekker!
Nog nooit eerder had ik een pizza gezien met rode bieten er op en ook de citroen was nieuw voor mij. De citroen smaakte echter wel lekker bij de rucola en bieten. Het was een lekkere pizza en ik heb er van genoten!

Groetjes Marjolein

P.S. Ik besef me dat ik jullie nu waarschijnlijk jaloers maak. Tja... ik zou zeggen: kom ook een keer naar Groot-Brittannie (met puntjes, maar dat lukt niet op deze geleende laptop), daar kun je bij 400 restaurants van deze keten terecht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten