vrijdag 25 oktober 2013

Dineren

Hallo,

Gisteravond ben ik naar de pub/cafe op loopafstand van het hotel geweest. Daar hadden ze een uitgebreide menukaart, waarop de glutenvrije gerechten waren aangeduid. Ik zag twee verschillende gerechten met kip, die me allebei lekker leken. Daarna zag ik tot mijn verrassing dat de nacho's glutenvrij waren en dat je die ook als gedeelde starter kon krijgen. Het leek mij leuk en lekker om die te eten. Er zijn niet vaak starters die ik mag eten, op een bakje sla of zo na, en het delen van een starter leek mij ook leuk. We bestelden de nacho's zonder de gaas, maar wel met beef-chilli. 
Het was een groot bord vol. Eigenlijk veel te veel voor twee personen. Na het eten van de halve schaal, zat ik eigenlijk al hartstikke vol. Mijn tafelgenoot bestelde wel een hoofdgerecht en ik wilde nog wat kleins eten, dus ik nam een kleine salade. Die was niet bijzonder, nogal saai zelfs, maar de nacho's waren erg lekker geweest, dus ik vond het allemaal wel prima!

Vanavond hebben we bij de pub in het hotel gegeten. Ik ging voor de steak en in plaats van friet zou ik groenten of salade krijgen. Toen we het eten kregen uitgeserveerd, lag er bij mij inderdaad wat sla, komkommer en tomaat op het bord. De steak was helaas erg taai en smaakte dus niet zo lekker. 

We zijn van plan om morgen weer in het centrum te gaan eten. Het doen is om een Aziatisch restaurant te vinden en dan geen Chinees of Japanner, maar het liefst Indisch of Thais. Hopelijk gaat het lukken!!

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten