donderdag 7 augustus 2014

De lunch in Turijn

De lunch wordt deze week door de keuken van het sportpark verzorgd. De keuken is goed en ze koken uitgebreid: er staat een buffet en je mag drie keuzes maken uit vier secties. De eerste sectie bestaat uit diverse soorten koud vlees (zoals rosbief) en rijstsalade, het tweede gedeelte uit vlees, vis, pasta, aardappelen en groente, het derde gedeelte is een salade die je zelf kunt samenstellen en de vierde sectie bestaat uit diverse soorten toetjes (fruit, pudding en gebak). Ik heb nu drie keer geluncht en drie keer heb ik de rijstsalade gegeten. Dat is erg lekker, ik ga dat thuis ook een keer maken als het warm weer is! Koude rijst met mais, olijf, paprika, wortel, bleekselderij en tonijn. Vandaag stelde ik een salade samen, eerder deze week ging ik voor warme groenten en ik ging gisteren ook voor het koude vlees bij de salade. De eerste middag kon ik de vis eten. Kortom: er is van alles mogelijk, het smaakt allemaal lekker en als je deze drie gangen combineert met elke avond meerdere gangen, dan begrijp ik werkelijk niet hoe het kan dat de meeste Italianen slank zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten