donderdag 28 augustus 2014

Ontbijten in St. Louis

Als ik op reis ga, is het in mijn geval handig om van tevoren te weten wat ik kan verwachten van het ontbijtbuffet. Dan weet ik of ik iets mee moet nemen vanuit huis of niet. In St. Louis, waar ik deze week ben, zijn er bij het ontbijt geen voorzieningen voor mij. Het enige dat ik kan pakken, is de gemengde fruitsalade. En dit is nog niet eens een verse salade, maar een salade uit de diepvries. Dat is in ieder geval beter dan fruitsalade uit blik, dus ik eet er wel van en het smaakt (wanneer het fruit goed ontdooit is, wat niet altijd het geval is) lekker.
Vanuit huis heb ik een pak muesli meegenomen. Toevallig had ik het net als vorig jaar tijdens de zomer gekocht in Engeland. De muesli eet ik met amandelmelk. Deze heb ik niet meegenomen, maar (samen met wat andere producten die ik wilde hebben) gekocht bij www.iherb.com. Het pakket werd afgeleverd bij het hotel en zo komt het dat ik elke ochtend op de hotelkamer mijn eigen melk en muesli heb. En mocht ik er zin in hebben, dan eet ik beneden ook nog een bakje fruitsalade.


1 opmerking:

  1. Hallo Marjolein,
    De muesli van Eat Natural is sinds kort ook bij Albert Hein verkrijgbaar.
    Sowieso is hun assortiment sinds kort enorm uitgebreid, o.a. met brood van genius :-)

    Groeten Floortje

    BeantwoordenVerwijderen