donderdag 28 augustus 2014

Tussendoortjes op dit toernooi

Tijdens dit toernooi wordt goed voor de spelers gezorgd. Dit uit zich onder andere in een groot arsenaal aan eten en drinken dat de hele dag beschikbaar is op het park. Er zijn meerdere soorten vers fruit (appels, een pruim/perzik kruising, nectarines, druiven, bananen) en een heleboel soorten verpakte koekjes, chips, nootjes en ga zo maar door. Ik heb ook wat dingen kunnen scoren die vrij zijn van gluten, zuivel en suiker! Er lag ook nog naturel chips, maar die heb ik niet gepakt. Wel ben ik erg blij met de nootjes, ook omdat ze gezout zijn. Dat kan ik wel gebruiken met de hoge temperaturen (30+ graden) hier, want ik zweet genoeg.
De organisatie had speciaal voor mij ook glutenvrije repen gekocht. Helaas bleek een van de dozen niet melkvrij te zijn. De andere doos (met daarin twee soorten repen) was wel melkvrij. Jammer genoeg met toegevoegde suikers, maar ik heb al wel wat repen meegenomen. Ze waren immers speciaal voor mij gekocht... En ach, wie weet eet ik er wel een tijdens een wedstrijd, dan kan ik natuurlijk wel wat brandstof gebruiken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten